Niniejsza polityka prywatności zawiera informacje na temat przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w związku ze świadczeniem usług przez radcę prawnego Justynę Kalicką-Andziak i korzystaniem przez Pana/Panią ze strony internetowej: jka-kancelaria.pl .
Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochrony danych) (Dz. U. UE L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), zwanym dalej „RODO”.
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Justyna Kalicka-Andziak, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego r. pr. Justyna Kalicka-Andziak, w Warszawie (00-544), przy ulicy Wilczej 29a/7, nr NIP 8411542333.
Kontakt z Administratorem danych jest możliwy pod adresem e-mail : justyna.kalicka@jka-kancelaria.pl , pod numerem telefonu 698 609 899 lub pisemnie na adres Administratora wskazany w pkt 3.
Dane podane przez Pana/Panią w związku z zawartą umową o świadczenie pomocy prawnej będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania tej umowy – podstawę prawną przetwarzania danych stanowi niezbędność przetwarzania danych do zawarcia i wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji przez Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z prowadzoną działalnością prawniczą – podstawę prawną przetwarzania danych stanowi wypełnianie obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO).
W przypadku kierowania do Administratora zapytań za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.jak-kancelaria.pl Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie (pytania) kierowane za pomocą formularza kontaktowego – podstawę prawną przetwarzania danych stanowi Pana/Pani zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Ewentualnie Pana/Pani dane mogą być przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń związanych z zawartą z Panem/Panią umową lub obrony przed takimi roszczeniami – wówczas podstawę prawną przetwarzania danych stanowi niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest możliwość dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Pana/Pani dane osobowe udostępnione w związku z korzystaniem ze strony internetowej www.jak-kancelaria.pl (adres IP i informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies) mogą być przetwarzane w celach analitycznych i statystycznych w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych polegającego na analizowaniu aktywności użytkowników strony internetowej Administratora danych osobowych, w tym również badania zainteresowań użytkowników daną tematyką w celu dopasowania treści najbardziej zbliżonych do preferencji użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Pana/Pani dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do rozwiązania sprawy czy udzielenia odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do czasu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z obowiązujących przepisów prawa (w zależności, od tego, które z w/w zdarzeń nastąpi później).
Pana/Pani dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, na podstawie umowy zawartej z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora (np. biuro rachunkowe, firma hostingowa, dostawca oprogramowania itd.). Dane mogą być także przekazywane do sądów, organów administracji publicznej, mediatorów oraz innych podmiotów publicznych i prywatnych – jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji usługi świadczenia pomocy prawnej.
Pana/Pani dane nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym ani do organizacji międzynarodowych, chyba że będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji usługi świadczenia pomocy prawnej. Podstawą prawną przekazania danych będzie wówczas jego niezbędność do wykonania zawartej z Panem/Panią umowy o świadczenie pomocy prawnej.
Przysługuje Panu/Pani prawdo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest zgoda, ma Pan/Pani prawo jej wycofania, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonania na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim Pana/Pani dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Panu/Pani także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora Pana/Pani danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, które następnie może Pan/Pani przesłać innemu Administratorowi danych. Przysługuje Panu/Pani również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (w Polsce: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) jeżeli uzna Pan/Pani, że przetwarzani odbywa się w sposób niezgodny z prawem. W celu skorzystania z powyższych uprawnień należy skontaktować się z Administratorem.
W związku z przetwarzaniem Pan/Pani danych osobowych, decyzje dotyczące Pana/Pani nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (bez udziału człowieka), w tym nie będą podlegały profilowaniu.
Podanie danych osobowych w związku zapytaniem kierowanym za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.jak-kancelaria.pl lub z zawieraną umową o świadczenie pomocy prawnej jest dobrowolne ale konieczne do udzielenia odpowiedzi/zawarcia i wykonania tej umowy.
W ramach prowadzonej przez Administratora działalności na stronie internetowej www.jka-kancelaria.pl zostały osadzone także wtyczki do portalu LinkedIN oraz Facebook. Wtyczki umożliwiają przeniesienie się na te portale, które mogą uzyskać informacje o Pana/Pani odwiedzinach na ich stronie poprzez adres IP. Polityka prywatności poszczególnych portali dostępna jest na ich stronach internetowych.
II. PLIKI COOKIES
Strona internetowa dostępna pod adresem jka-kancelaria.pl wykorzystuje pliki cookies w celu gromadzenia informacji związanych z jej funkcjonowaniem.
Istnieje możliwość rezygnacji z zapisywania plików cookies w pamięci urządzenia, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Pozostając na stronie godzi się Pan/Pani się na zapisywanie plików cookies pochodzących ze strony na Pana/Pani urządzeniu.
Na potrzeby niniejszej polityki cookies poniższym pojęciom nadaje się następujące znaczenie:
użytkownik – każdy podmiot, który korzysta z witryny;
cookies – niewielkie informacje wysyłane przez witrynę, zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie).
Administrator wykorzystuje tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, które mogą być odczytane przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
W ramach witryny mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookies: analityczne, funkcjonalne, sesyjne.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
dostosowania zawartości witryn do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić witrynę, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryn co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownik witryny może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym Administrator będzie przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach witryn Administratora. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w witrynach z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.